Weet iemand waar ik filmpjes van oude live optredens door Boz Scaggs kan vinden?

Dus live optredens van Boz in de jaren 70 of 80, op youtube kan ik die wel vinden van de bekendste nummers ( What can i say,lowdown, miss sun etc.) maar ik wil graag ook filmpjes zien van bijv. Breakdown down ahead,It's over en What do you want the girl to do. De wat minder bekende nummers.
Daar kan ik trouwens wel fimpjes uit deze eeuw van vinden maar die bedoel ik dus niet.

Boz blijft geweldig om naar te luisteren, aanrader voor iedereen die hem nog niet kent!

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kende deze muziek helemaal niet, maar ik heb het beluisterd en vind het heerlijk. Ik zit hard te leren voor m'n examens en dit is geweldige afleiding en ontspanning tijdens de leerpauzes. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn dat je deze muziek ontdekt heb, hij is ook niet zo bekend in Nederland maar z'n muziek is inderdaad erg goed.
Graag gedaan!

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, maar ik denk dat je mijn vraag niet goed gelezen hebt.