Hoe kan het dat mijn borsten ineens kleiner worden?

Mijn borsten schommelen altijd wel wat qua maat rond mijn ongesteldheid waardoor ze soms wat uit mijn BH puilen, maar ze zijn nooit te klein geweest voor mijn bh's.

Nu zijn ze echter zo gekrompen dat al mijn bh's mijn borsten aan de bovenkant niet meer raken. Ik ben niet afgevallen ofzo... waar kan dit aan liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Je zal wel geen 99 zijn want dan wordt je niet meer ongesteld..... Ben je misschien meer gaan sporten? Dan raak je namelijk misschien geen gewicht kwijt, maar je verliest wel vetweefsel. En aangezien borsten voornamelijk uit vetweefsel bestaan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aangezien je niet erg bent afgevallen kun je misschien beter naar de huisarts gaan. Ik weet dat dat heel eng is maar dan kom je er wel achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens je profiel ben je 99, ja dan krimpt alles ook je borsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha. En ze gaan dan hangen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Swing low; Sweet chariot...