Nee hoor, geesten kunnen van allerlei verschillende personen zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geesten bestaan niet. Geesten zijn vroeger bedacht door mensen die iets niet konden verklaren of door sprookjes achtige verhalen. Mensen die met geesten kunnen praten gebruiken speciale technieken die iedereen kan leren (cold reading)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geesten kunnen je familie of dierbaren zijn, maar het kunnen ook geesten die binding hebben met de omgeving of locatie waar je je bevind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geesten zijn gevallen engelen,die zich VOORDOEN als gestorven geliefden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen interpreteert op zijn/haar eigen manier wat geesten zijn. Er zijn mensen die er helemaal niet in geloven, en de mensen die er wel in geloven hebben allemaal hun eigen interpretatie. Dus hier is geen eenduidig antwoord op.